living my life, not my dream.

Idag har jag klantat till det lite, missade mötet på arbetsförmedlingen...
Trodde det var klockan 10 men tydligen inte...
Som tur var så hann jag inte åka in till stan innan jag kom på att det började klockan 9. Puh!


Just nu börjar klockan bli läggdags för min del, medans jag tror att de flesta i min ålder håller på att dra sig ner mot harrys just nu (jag är inte bitter, inte alls). Men jag ska jobba och slita imorgon så inge harrys för min del inte. Får ta igen det på juldagen om jag lyckas hinna köpa biljett någon gång nu innan jul.


Ska jobba all dagar förutom juldagen och annandagjul fram till nyår, och på nyår har jag verkligen ett mördar pass som väntar på mig. Ska både öppna och stänga butiken då, så börjar 7.45 och slutar 18.15. Helt crazy! ska alltså tillbringa 10,5 timmar nere på Konsum innan jag drar och dricker champagne, kommer säkert hinna däcka innan tolvslaget...


nehepp! dags för sängen!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0