food

Mat, godis, kakor, juice, ost, te, frukter, chips, tårta....
Jag kan göra listan längre.
Idag har jag iaf spenderat dagen i Stockholm på matmässa.
Jag följde med Mamma och hennes kollega. (Dom är TYP mattanter)
Det bästa med mässor är att alla är så himla snälla och givmilda, Älskar't!
Så vi tre har sprungit (typ...) och bara moffat i oss massa godsaker hela dagen.

Bra dag helt enkelt!
Speciellt eftersom Sverige också vann över Holland.
Älskar kämpar glöden alla Sveriges spelare hade idag,
med den kommer dom nog gå långt!



Jag @ mässans toalett... med min grymma inträdes biljett!

Kommentarer
Postat av: CJ

Åh, tusen tack! Trevlig kväll. :)

2011-12-12 @ 21:36:45
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0