fylle blogg...

Har nästan precis kommit hem från Harrys och jag känner mig faktiskt inte så full, och det kan bara betyda en sak, halv dålig kväll! Visserligen så är det kul att jag faktiskt kommer komma ihåg hela kvällen imorgon...
Men jag gick mest och irriterade mig på småsaker hela kvällen... Vad det beror på har jag ingen aning om.
Vi var iaf ute för att fira Josse och det tyckte jag faktiskt att jag gjorde ordentligt, bjöd på drinkar och dansade för glatta livet med henne, så det är jag nöjd med! :D Wohooo!
Jag tror jag suktar efter något större än Harrys och Statt just nu, är sjukt taggad på sälen resan jag och några bruttor ska göra i början i Mars och summerburst i juni. Tror att mina "future plans" förstör nuet lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0