hey I heard you were a wild one

ojojoj, jag känner att jag inte hinner med allt just nu. "För många bollar i luften".
eller inte, utan jag tror att det här med att plugga stör mina rutiner..
Inte van helt enkelt, och då har jag ändå gått i skolan i 13 år! skumt.


Helgen har flygit förbi! och imorgon är det tisdag!
shit! Fredagen var skön och avslappnad, chill och mys hemma med kompis besök.
Jobbade 15-22 i k-town på lördagen men lyckades ändå hinna med att åka hem, byta om, hämta elin, skjutsa elin hem, skjutsa elin och andra personer till en fest, följa med in på festen, komma på att det är gratis på harrys och att man faktiskt kan dansa nyktert där, åka dit, dansa, röka, dansa igen, åka hem, sova.
Jobbade även en liten stund på söndags morgonen och sedan for jag och ett gäng volleyboll sugna tjejer till mariestad där vi spöade skiten ur mariestad, typ.
Jenny och jag var väldigt sugna på volleyboll...
(bild stulen från Anna.H)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0