I got a hangover.

Min helg har varit sjuuuuuk(t) tråkig...
I fredags så jobbade jag lite på dagen och sen åkte jag och jenny hem till emelie där vi moffade i oss jordgubbar, kladdtårta, glass, fruktsallad, Rosévin och massa annat skräp samtidigt som vi kollade på film.
Var lite bakis på lördagen och fortfarande mätt hela dagen igenom, så jag fick inte i mig mycket mat den dagen.. och det kan ju förklara lite varför jag inte kommer ihåg ett piss från lördagskvällen, sen att jag hällde i mig en halv 70s på mindre än en halvtimme förklarar nog också en hel del varför det gick som det gick.
Bästa på hela helgen var iallafall att jag aldrig blev bakis igår! Wihoo!
känner mig lite bakis idag istället..
Det här är allt jag kommer ihåg från lördagskvällen:
Åker in till Jessicas nya lägenhet efter att jag slutat jobbat, häller i mig alkoholen, vi alla går till statt,väl inne på statt kommer jag bara ihåg att jag köper något och sen blir det svart...
...sen kommer jag ihåg att Johan hämtar mig bakom statt vid halv fyra någon gång..
Måste säga att jag verkligen hade en TOPPEN KVÄLL!
Har hört en del berättelser om kvällen redan, men antar att det kommer komma MÅNGA fler...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0